Sider

mandag den 27. september 2010

Jorden er giftig

Nu hvor jeg har fået barn nr. 3 har jeg opdaget et nyt problem som er at jeg kun har to arme og 3 børn. Jeg kan se at andre fædre har samme problem nemlig det at man som far viser overskud og kærlighed ved at slæbe rundt på ens unger.
Det virker som at ens faderskab er modsat proprosionalt med den tid ens unger rør jorden. Men nu må det altså være slut, jeg mangler en arm. - På den anden side hvis man fik en monteret, gerne med et ekstra albueled...
Men alvorligt talt tror jeg at det at bære rundt på ens børn langt hen af vejen er sundt for os fædre, da de fleste mænd helst vil have et formål med det vi gør. Jeg ser ikke fædre sidde og pludre med ungen ret langt tid af gangen. Der skal laves en aktivitet. Og når vi slæber rundt på ungen opfattes det som en meningsfuld aktivitet. Som transport eller damage control. Ikke som knus og anden føle føle aktivitet.
Desuden kan vi blære os lidt overfor vores omgivelser, og vise at vi er gode til at passer på dem.

Attribution  Some rights reserved by pipitdapo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar